Postanowienia ogólne:

Właścicielem sklepu www.truesim.pl jest:

MAWI Andrzej Banaszkiewicz

ul. Droga Leśna 39/13

64-600 Oborniki

NIP: 7871922924

Email: biuro@truesim.pl

Z oferty sklepu może korzystać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych.

Każdy klient Sklepu, przed złożeniem zamówienia zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem. Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

Sklep dokłada wszelkich starań aby oferta zawarta na stronach www.truesim.pl  była aktualna ale zastrzega sobie prawo do wprowadzania bieżących zmian w ofercie.

Składanie zamówień:

Sprzedaż artykułów w Sklepie odbywa się poprzez realizację zamówień składanych drogą elektroniczną. Oferta zawarta na stronach Sklepu stanowi propozycję zawarcia umowy między Sklepem a klientem. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zawarcie umowy.

Możliwe jest założenie własnego konta w naszym Sklepie, w  celu założenia którego, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Każdemu użytkownikowi Sklepu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania.

Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Operatora Sklepu, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 144, poz.1204). W celu zaprzestania przetwarzania danych, klient jest zobowiązany do przesłania drogą elektroniczną prośby o usunięcie swoich danych osobowych z bazy danych.

Po każdym złożonym zamówieniu, wysyłana jest do klienta wiadomość e-mail informująca o treści zamówienia, wybranym sposobie płatności, kosztach oraz danych sprzedającego.

Sklep zastrzega sobie możliwość kontaktu telefonicznego bądź za pomocą poczty elektronicznej z klientem w celu potwierdzenia zamówienia lub danych.

Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w szczególnych przypadkach po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego.

Sklep zastrzega sobie prawo – w przypadku braku kontaktu z klientem lub/i nieotrzymania wpłaty za zakupiony towar lub z innych przyczyn-do anulowania zamówienia po 7 dniach roboczych od złożenia zamówienia przez klienta.

Realizacja zamówień

Zamówienia są realizowane pod warunkiem, że zamawiane produkty są dostępne na magazynie. W przypadku stwierdzenia braków magazynowych , klient jest informowany o tym w kolejnym etapie realizacji zamówienia.

Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w chwili wpływu środków na nasze konto. W przypadku zamówień za pobraniem, realizacja rozpoczyna się w momencie potwierdzenia e-mailowego przez klienta.

Zamówienia realizowane są przez obsługę sklepu do 5 dni roboczych i  doręczane wybranym środkiem transportu.

Do każdej przesyłki dołączony jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT.  

W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z klientem w celu dalszego toku postępowania.

Dostawy realizujemy na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich.

Koszty przesyłki uzależniony jest od jej wagi i wyliczany każdorazowo po podsumowaniu koszyka.

Klient ma prawo anulować zamówienie lub wprowadzić zmiany do momentu jego wysłania przesyłając informację na adres e-mail: biuro@truesim.pl

Płatności

Do wyboru są następujące formy płatności:

·         płatność przy odbiorze towaru, przesyłka za pobraniem

    • przelewem bankowym na konto
    • płatność internetowa

W przypadku wyboru płatności przelewem operator sklepu oczekuje na zapłatę za zamówiony towar do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jeżeli zapłata nie nastąpi do tego czasu to zamówienie zostanie usunięte.

Zwrot towaru

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny.

Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi klient.

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, pieniądze za zwrócony towar są przelewane na konto bankowe klienta.

Jeśli towar posiada wadę ukrytą lub jest uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

Towar zwracany bez podania przyczyny nie może być uszkodzony, otwierany ani używany.

Sklep przekaże należną kwotę Kupującemu w przeciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.

Reklamacje

Reklamacje należy zgłaszać na adres kontaktowy Sprzedawcy.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni.

Reklamacje należy składać:

·          

    • pocztą elektroniczną pod adresem biuro@truesim.pl
    • pisemnie pod adres kontaktowy Sprzedawcy

Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko reklamującego, jego adres elektroniczny lub pocztowy umożliwiający kontakt zwrotny, numer zamówienia, której reklamacja dotyczy oraz przyczyny złożenia reklamacji.

Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 7 dni od daty ich wpływu.

O wyniku postępowania reklamacyjnego reklamujący zostanie zawiadomiony pod wskazanym przez siebie adresem.